vineri, 22 octombrie 2010

Puya. Evolutie

In ultimii ani Puya s-a evidentiat in lumea showbizului.

O data cu succesul au venit si criticile. Cele mai multe dintre ele dovada vie a efectului de turma, argumentate prost, scrise la fel, gandite- sa zicem putin.

Nici mie nu mi-a placut aceasta schimbare. Nu am gustat melodiile cu noul sound. Insa, am apreciat ca nu a fost o schimbare de valori, ci doar de ambalaj.

Apoi, in vara am dat peste asta. Precedat de albumul lui Sisu. Si parca era un semn.

Acum a aparut La Familia - Pesti mici. Care rupe.

Muzica de tolaneala si depravare a aparut in 2008. Decizia fiind luata mai demult.

Unde vreau sa ajung?

Perioada "rebela" Puya coincide cu  perioada de maxima bunastare a romanilor.

De ce ar reveni acum: Ca noi romanii nu ne revoltam cu burta plina.


PS:Foarte curand voi scrie si de ce cred eu ca a  fost injurat pe internet.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu